lördag 31 mars 2012

Vinnare av min lilla candy

Detta skulle varit gjort jag vet.
Men ibland räcker liksom inte tiden till när det är så många andra vårbestyr.

Men men nu är det iaf gjort.......

en VINNARE är dragen i min candy........


och det blev......

☻☻☻


Stort GRATTIS till Dig vännen!
Vinsten kommer med posten.

Såg precis att jag fått en fråga när det gällde min candy och den gällde blingstenarna.
Dom har jag köpt här och dessa har blivit en favorit, SUPERglittriga och det gillar jag!

Hoppas att ni får en skön helg och att solen lyser på Er!

Stor kram
och 
tack till Er som ville vara med i min utlottning♥







3 kommentarer:

  1. Nej men WHAT???? Har jag vunnit....shit vad roligt, vad glad jag blev. Tusen tusen tack sötaste vännen. Du hade skrivit mitt namn på alla lappar va?? Ha en trevlig kväll kram på dej Cathrion

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Jag har skickat ett mail till dig på facebook!
    Ibland ser man inte där om det hamnar under "övrigt" så jag skriver här med :)

    glad påsk!
    Hella

    SvaraRadera
  3. Hej! Ska du till Rom? Lyckliga du! Det enda i pyssel-väg jag hittade var loppmarknaden i Trastevere där vi hittade ett par som sålde massor av knappar. Det fanns säkert mer men vi valde bort att titta vidare på marknaden. Mitt bästa tips i Rom är den svenska guiden vi bokade. Hon har en egen hemsida där man kan kontakta henne och hon är värd varenda krona!! Hör av dig om du vill ha hennes kontaktsida. Glad Påsk!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...