måndag 14 januari 2013

Deconstructed Sketch No. 84


♥ ♥ ♥

Ytterligare ett kort som jag tagit hjälp av en skiss för att få till....



och detta är skissen som ni hittar HÄR...


Motivet är färglagt med Prismapennor som jag fick i juklapp av min vän Jacque.

THANK YOU sooo very much I just love them!

Dom mönstrade papprena är från My Mind´s eye...mitt ABSOLUTA favoritmärke!
Motivet kommer från Lily of the Valley.



Blir så himlans trött på mig själv image161 och ALLT som jag plockar fram VARENDASTE gång jag ska få till ett kort. 

Denna gången räckte det inte med skrivbordet utan fick även ta hjälp av golvet...


skrivbordet är lika fullt av saker...


 och till höger i bild ser ni några av mina fina Prismapennor....


Nu är det bara att börja operation städning innan nästa projekt drar igång....

det är iaf min plan...MEN MEN...får väl se om det blir som planerat...image186

Tjing för denna gången...




4 kommentarer:

  1. Awe! This is adorable... I LOVE that sweet little bear and your fantastic coloring! Thanks for joining us at the Deconstructed Sketch!

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart kort du gjort med de fina papprena. Vilken söt stämpel som du färglagt så fint. Ja det är lätt att röra till det.

    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Det är ett underbart kort och vilken gulle vän du har som skickar så fina pennor till dig <3
    hahaha, lika stökigt som hos mig när jag håller på. Tror mig det skall vara så!!!!!
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  4. Hi Gunilla, It looks like you are enjoying the Prismacolor Pencils! Your coloring is just beautiful! I love the bear image that you used! Gorgeous card Sweetie!
    Big Hugs,
    Suzan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...