fredag 25 januari 2013

Vänner.......



Jag är fullkomligt GALEN i dies och punchar av alla de sorter.

På detta kortet har jag använt mig några stycken som jag har i min "lilla" samling!

Memorybox/blomman, EK-success/hörnen, QuicKutz/fåglarna och några andra!



Blomman har jag färglagt med distresser och så blev det några 3D-kuddar och bling!

Textstämpeln har jag haft ett tag men vet inte märket.


I veckan kom yngste sonen på middag och på önskelistan stod hemgjord kycklingkebab.
Grillen fick göra sitt fast det é vinter. Så slapp jag allt stänk på spisen, SMIDIGT!



Nu ska jag ge mig ut och handla lite mat!
Idag blir det hemgjord kinamat, recept med bild kommer!

Vi har ett FANTASTISKT härligt väder här idag och så é det 

image162

2 kommentarer:

  1. Håller med dig att dies och punchar kan inte bli för många. Resultatet med några av dina dies blev jättenyggt, gillar kortet mycket. Bra att du delar med dig av recept. Trevlig helg. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  2. Just saw this beautiful creation on FB......looooove it, Gunilla!
    Wish I had your creativity!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...