torsdag 28 mars 2013

HIPP HURRA.....




HIPP HURRA 

för finaste

LINNEA
på din 18 årsdag!
Hoppas att du får en riktigt mysig dag med MASSOR av överraskningar och gratulationer.



Kortet är till min systerdotter.

 ♥ 

Blomman från Hero Arts är stämplad med peeled paint och clearembossad.

Till bakgrunden har jag använt en textstämpel och old paper distress ink samt "bubblor" från Gummiapan som jag stämplat med bundled sage.

Runt kanterna old paper, brushed corduroy och black soot.



Så till sist fick det bli några dekorationer från mina gömmor.
Vet att Linnea inte gillar för mycket så jag försökte få kortet "lite lagom"!
Texten "Till DIG" tror jag kommer från Pysselmyran om jag inte minns fel.










5 kommentarer:

  1. Ytterligare ett kort i min smak. Vad systerdotter ska bli glad. Jag har nyligen köpt stämpeln med bubblor från Gummiapan, kul att se vad du gjort med den. Glad Påsk. Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Det räcker fullständigt med deko. Fint med nålen och den lilla blomman. Smart att använda en tab, ser fint ut. Och den stora blomman är en fin stämpel. Kul med alla cirklar.
    Hon blir nog jätte glad för ett sån t fint kort.
    Kram kram
    Sinikka

    SvaraRadera
  3. Outstanding work, as always! Thank you so much for your nice comment on my blog. Wishing you a very happy Easter!

    SvaraRadera
  4. Sötaste Gunilla! Va glad jag blev för dina söta ord inne hos mej!! *skutt*
    Vilket bedårande kort du gjort till den nyblivna 18-åringen! :D
    Alldeles perfekt dekorerat om du frågar mej! :)

    Får passa på att önska dig en toppenhärlig påsk!!
    Hoppas du får möjligheten att umgås med HELA familjen <3

    KRAMIS

    SvaraRadera
  5. What a beautiful card, sweetie....a real Gunilla style!! You are so talented!!! Hope you and your family have a marvelous Easter!!! Big hugs!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...