onsdag 24 april 2013

Träning


Från början var väl min tanke att denna bloggen endast skulle innehålla pyssel

MEN MEN 

nu blev det inte så utan det har blivit en mix av lite allt möjligt....
vilket passar mig alldeles utmärkt.....

så därför blir det en ny etikett här idag

nämligen en om träning!




Först ut får bli en bild på min blekgul/vita ben...
behövs nog några gånger innan dom ska skifta över i nyansen beige.



Har märkt av att mina knä känns lite si sådär....



kan det va att jag behöver nya skor....


kanske.......tror minsann jag får ta och lösa in presentkortet som jag fick av maken i julklapp!


Efter löpturen, som idag även innehöll lite spring upp och ner på en backe, blev det lite styrka... nice när man kan köra ute i SOLEN!


Så har jag köpt mig ett sådant där hårband med silikonbaksida.
Skulle sitta SÅÅÅÅÅ bra....

visst MEN ikke på mig.
Slutade med att hjärnan, håret och ögonbrynen samlades i en enda röra i nacken....
soptunnan som Plus hade sagt...hehe


Sedan blev det till att fylla på vattendepån....inte såååå förstjust i bubbelvatten MEN just detta är smaskens.


Nu känner jag mig nöjd och glad och lätt som en fjäder i sinnet...


duschen nästa!!!



2 kommentarer:

  1. Sounds like you are embarking on a new fitness routine!!!! My doctor just told me yesterday that she wants me to start "tai chi"....don't know if I spelled this correctly....will have to look it up on the computer to see what it's all about...LOL!

    SvaraRadera
  2. haha Christina you are tooo funny....think you´re gonne do just fine with tai thi...let me know if you try it AND if you liked it...have never tried it myself!

    Have a great day/Gunilla

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...