tisdag 9 juli 2013

Carpe Diem



På detta kortet ville jag få en känsla av utblommad maskros/dandelion som blåser sina frön i vinden.

Tycker dom där dunbollarna é så mysiga!!

Har använt mig av väldigt många stämplar och väldigt mycket annat smått och gott.
Försökt beskriva så gott det går!

Det randiga pappret är en stämpel från Penny Black eller Hero Arts?

Blomman vet jag iaf att den kommer från Hero Arts.

Hjärtat har jag fått till av en mall från en die. 
När hjärtat var färdigt strök jag på ett lager med Mod Podge så det fick en känsla av oljefärg.


"Fröna", eller vad man nu ska kalla dom, är en stämpel från Inkido.
Duttat med limpenna och sedan strött en massa olika glitter OCH som vanligt syns detta inte så bra på bilden!


Cirklarna bakom blomman är en stämpel från Gummiapan! 
Det vita pappret bakom motivet har jag embossat med en die från Cuttlebug.

Allt är stämplat med Distress inks utom texten på kortet.


Det var väl det hela tror jag.

Ha det bäst så "ses" vi nog snart igen!




2 kommentarer:

  1. Gillar i massor, du har verkligen lyckats få ihop alla stämplar på ett ursnyggt sätt, ett kort jag skulle bli överlycklig att få :)

    SvaraRadera
  2. Vackert kort och vacker stämpel. Kram Katarina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...