tisdag 23 juli 2013

Gula toner...



Ett kort som blev gult och somrigt!

Tyckte det skulle passa bra nu när SOLEN lyser från KLARBLÅ himmel.
Vi har en UNDERBAR sommar. Hoppas det får fortsätta så ett bra tag till!

Till bakgrunden har jag använt mig av olika röda/gula toner från mina distresser.....


vit embossing av blomman....


stänkt vatten över det hela, en lätt omgång med sandpapper runt kanterna och så lite stygn runt det hela!


Stämplat med en STOR bakgrundsstämpel från Hero Arts.
För mig är nog deras stämplar dom som får mig att mest vilja experimentera med olika tekniker!


Detta kortet har jag pysslat ihop till utmaningen, 
Challange #29: Inspired By a Hero Artist....
och den hittar ni HÄR



Had a hard time to pick just one artist. The whole Hero Arts team is a HUGE inspiration for me

BUT

if I have to choose I´ll choose Shari Caroll because her videos, crafting and techniques inspires me a lot!


  ♥


4 kommentarer:

  1. This is sooo pretty...I just love the white embossed flowers and what a beautiful background!!!!

    SvaraRadera
  2. Love all the layering and the colour blending on your card! Thanks for playing along at A Blog Named Hero :)

    SvaraRadera
  3. SO beuatiful! Love the richness and depth you've achieved on your background - the white embossing really pops and makes this card so dramatic! Thanks for playing with us at A Blog Named Hero!

    SvaraRadera
  4. Your card is stunning! Love the colors, the white embossing is beutiful, such an elegant card! Thanks for playing along at A Blog Named Hero!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...