måndag 29 juli 2013

Lek med stämplar



  

När jag inte riktigt vet vad jag vill pyssla med så brukar jag sätta ihop lite småkort.
Alltid bra att ha till hands!

Dessa ser ALLA nästa lika ut.

Basen till korten är en spellbinder die som jag låtit sitta kvar när jag stämplat motiven.
Samma teknik som när man gör distressrutor.


Dom flesta av stämplarna som jag använt kommer från Gummiapan......


......infärgade och stämplade med Distressdynor och markers.....
"blommorna" är endast infärgade EN gång och sedan stämplade två eller tre gånger.
Samma sak med grässtråna.


storleken på korten är 8 ggr 10,5 centimeter....


och så med olika text så att dom kan passa till olika tillfällen!


  

1 kommentar:

  1. Hi Gunilla, your collage cards are gorgeous! I love all the stamps you layered to make the design. The triple stamping with one inking looks great!
    Hugs,
    Suzan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...