onsdag 25 september 2013

Tags tags



och MER tags!

Just nu är det såååååå segt med pysslandet.

Tror minsann jag lämnade kvar pyssellusten på Menorca!!


Men som vanligt när jag inte får till det så brukar jag pyssla ihop lite tags.

Ett lagom projekt att ta till när inspirationen är låg och ett för mig bra sätt att komma igång med pysslandet igen!

ALLA tagsen är stämplade på slät beige cardstock och till fjärilsdekorationen har jag använt papper från October afternoon!

Dies från Crealies/CL CS 03/fjärilar, Memory box/Fringe circle, Spellbinder/cirkeldie

SAMT

jutetråd och silverfärgade öljetter från mina gömmor.


Många lager på fjärilarna och denna gången har jag inte använt 3D-kuddar utan glossy accents!


Två olika washitejp....gillar dom svarta...tycker det blir en fin effekt.


Stämplat "informationsstämpeln" med Distress ink iced spruce och grattis med festive beries.


På denna har jag stämplat allt med Versafine smokey gray.
Även dekorerat med två olika washitejp och lite bling.


Dessa var kul att göra och alltid bra att ha till hands!


Blev några dekorationer över och dessa säljer jag i min Facebookgrupp!


Nu kom yngste sonen på besök och han har beställt lunch.
ALLTID lika kul när barnen kommer på besök.

Tjing för denna gången!





2 kommentarer:

  1. Beautiful tags. Such a vintage flair to the tags. Love them.

    SvaraRadera
  2. Beautiful tags. Such a vintage flair to the tags. Love them.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...