torsdag 2 januari 2014

födelsedag


♥ ♥ ♥

Fyller man år måste man självklart få ett kort!

Så detta blev årets första kort 

och 

det till min mamma som fyller år på årets andra dag!!


Ville att det skulle andas vår....


och tyckte faktiskt att kortet fick den känslan jag var ute efter.

Papprena är från crate paper Random Collection 6x6 paper pad


Så en bild på några av dom saker jag använt mig av.
Blomman bakom fågeln är dies från Memory Box och Spellbinder.
Den lilla fågeln är en ny die som jag fått av Suzan♥!


Nu blir det hopp i sängen för mig!

♥ ♥ ♥

Simon Wednesday Challenge Blog

I´m entering this card to




1 kommentar:

  1. This is a really pretty card! I love it! Thanks so much for playing along with us over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...