tisdag 17 juni 2014

Återvinning



♥ ♥ ♥

Ofta när jag är ute och promenerar plockar jag med en bukett hem.

Det blir väldigt ofta bara olika sorters gräs.

Ville skapa ett kort just med en sådan bukett!
Jag har använt en hel del olika dies.


Några av kvistarna samt fjärilarna har fått sig ett lager med glitter.


Till krukan använde jag en dies från Memory box.
Klippte av en bit för att få den lägre och sedan rundade jag hörnen igen.

Själva krukan är utstansad från en STOR bit cardboard.
Cardboarden kom i ett av paketen när vi köpte våra nya garderober till sovrummet. 
Så nu har jag så det räcker resten av livet.
Gillade den för att den var så tunn!


Sprayade krukan med lite vatten innan jag rev av lite från det översta papperslagret.
Därefter kladdade jag på vit akrylfärg och sedan emossing paste lite här och där för att få en blank yta.

Stämplade grattis på en tag och satte dit två brads.


Älskar verkligen att skapa dom här korten med buketter. 
Egentligen skulle jag lägga detta kortet till den HÄR utmaningen MEN missade att det skulle vara tags.


Kortet lägger jag till utmaningen, anything goes på Simon says stamp.
Klicka på bilden så kommer du dit.


Ha det bäst tills vi ses nästa gång!

♥ ♥ ♥




4 kommentarer:

  1. Stunning card, the jar is gorgeous and perfect for your flowers/foliage. Love the touches of glitter and added twine. Thanks so much for joining in the Simon Says Stamp Monday Challenge. Tracy x x

    SvaraRadera
  2. This is just outstanding! Your subtle use of color is so appropriate, the variety of sprigs, a touch of glitter, I just can't say enough good things about this card.

    SvaraRadera
  3. Vilket jättefint kort! Helt underbar vas och kvistarna är så fina! Tack för att du länkade till oss på Simon Says Stamp Monday Challenge Blog!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...