lördag 20 september 2014

Presentask


♥ ♥ ♥

Behövde en liten ask till en LYCKA TILL present!

Dom är verkligen superkul att göra och själva basen till asken går ganska fort.
Sen tar det såklart lite tid att välja dekorationer, i alla fall för mig.


Jag har använt mig av några blommor, dies från bl.a. Memory Box, blingstenar från Scrapfabriken, mönstrat papper från My mind´s eye, twine, och så två olika washitejp.

Den blå randen på locket är en bit mönstrat papper i samma som den ustansade "solen". 

Tänkte först skriva något passande på den lilla tagen.
MEN så tänkte jag att om man vill återanvända asken så var det bättre att hålla den neutral och satte istället dit en liten fjäril.

Delar gärna med mig hur jag gjort/vikt asken om det finns intresse!


Inuti asken gömmer sig en nyckelring som jag tillverkat!

Klicka på bilden så går den att se större.

Asken lägger jag till utmaningen Simon Says....tag it.
Klicka på bilden så kommer ni dit.

http://www.simonsaysstampblog.com/wednesdaychallenge/simon-saystag-it/


Nu blir det till att röja i trädgården för min del.

Hoppas ni får en skön helg!

♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

  1. What a beautiful box. It's so cute. Lovely colors.
    Thanks for sharing Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. What a gorgeous project!! All of the details you have usaed are so STUNNING!!! Big hugs!!

    SvaraRadera
  3. Smukt og elegant sæt

    God weekend til dig

    SvaraRadera
  4. wow, gorgeous! so glad you played along with Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    sparkle & shine *~*

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...