måndag 20 oktober 2014

HO ho ho


♥ ♥ ♥


Klicka på bilden så går den att se större!!

Det var ett tag sedan jag använde mina Prismapennor som jag fått av Jacque!
Verkligen superkul att jobba med även om jag nog behöver öva en HEL DEL för att få det bra.


Hittade den här söta ugglan från Penny Black i mina gömmor.
Vad vore livet utan ugglor hehe!!

Lagom att färglägga när man känner sig lite ringrostig.


Texten är från en enda lång rad.
Stämplade med svart. Embossade med clear i FLERA lager. Sedan klippte jag den i tre delar och monterade två av dom med 3d-kuddar.

Dom mönstrade papperna är från Crate paper/Farmhouse och blinget är en present från Jacque och Suzan.


♥ ♥ ♥

Klicka på bilden så går den att se större!!

Kortet har jag gjort till utmaningen Simon Says ......Color Coordinates.


♥ ♥ ♥


1 kommentar:

  1. This is very cute! Your owl looks great! Thanks so much for playing along with us for the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Color Coordinates!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...