onsdag 1 oktober 2014

En liten hälsning


♥ ♥ ♥

När jag skulle göra  detta kortet monterade jag det mönstrade pappret fel

OCH 

så blev jag inte nöjd med färgen på blomman till denna tagen.

Så detta kortet är ett resultat av två "misstag" som bara låg och väntade på att få bli tillsammans på ett NYTT kort!!
Några tillägg så var det hela klart!


Blomman är infärgad med distresser och sedan ett lager med Distress crackle paint.
Mittpartiet är små små gröna pärlor.

Blad från Memory Box, tag från Tim Holtz. blingstenar från Prima, cirkeln från Spellbinder och texten från Gummiapan som jag embossat med clear.

Om ni klickar på bilden så går den att se större.

Kortet lägger jag till utmaningen Finishing touch på....


Klicka på bilden så kommer du dit!


♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Så lækkert et kort med den smukke røde blomst

    God aften, klemm

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort! Blomman är jättefin! Tack för att du länkade till Simon Says Stamp Monday Challenge Blog!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...