måndag 24 november 2014

Vinterhälsningar


♥ ♥ ♥

Detta kortet blev till för att jag använde en för stor die när jag skulle göra detta kortet.
MYCKET smart av mig.

MEN MEN försöker att inte kasta något utan istället blev det till att tänka om.

♥ ♥ ♥

Stänket med akvarellfärg guld blandat med perfect pearls hade jag redan gjort.
Så nu var det till att börja leta något mer som kunde passa.


Stjärnorna är en die från Quickutz som jag embossat med två olika embossingpulver i guld.
Även "&" är embossat med detta.


Motivet har jag haft länge och det kommer från Eat Cake Graphics.
Det är ett VÄÄÄÄLDIGT långt motiv där jag maskat bort en viss del.

Inuti shakerkortet har jag använt Diamond Dust som jag fått av Jacque.
A VERY dangerous glitter I´ve been told, hehe!!


Paljetterna har jag rotat fram från mina gömmor.


Vinterhälsningar har jag stämplat i grått och sedan monterat remsan på 3d-kuddar.

Det är VERKLIGEN SUPERKUL att göra shakerkort. 
Så det lär nog bli några till på den här bloggen framöver.


Måste också visa en bild på mina tomater som jag precis i detta NU varit ute och plockat.
Har ALDRIG hänt förut att jag gjort detta så här sent på året.
Ingen vacker planta längre MEN vad gör väl det när tomaterna smakar himmelskt!!



Har dragit på mig en förkylning så nu går jag och bäddar ner mig!

♥ ♥ ♥









1 kommentar:

  1. Gunilla, what a beautiful shaker-card! The gold & white are so elegant.

    OH, those tomatoes look delicious!
    Hope you are doing well.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...