torsdag 25 december 2014

Ugglejul


♥ ♥ ♥

Inte alltid det blir som man tänkt sig och lusten till bloggen och andra forum försvinner för en stund.
Förhoppningsvis så tar jag nya tag snart!

Detta kortet har varit uppladdat och klart ett bra tag och bara väntat på att få bli bloggat.

Motivet är från Penny Black och färglagt med mina Prismapennor.
Stansat ut motivet med Spellbinder-Postage Stamps. Har låtit motivet "sitta kvar" i diesen och sedan distressat med vintage photo och walnut stain runt kanterna.


Blev väldigt nöjd med färgerna.
Tycket det är fint med det turkos tillsammans med vitt och brunt och några detaljer med rött.


Denna bilden går att klicka större om ni skulle vilja det!


Kortet lägger jag till utmaningen på Simon Says...Anything goes.


Utmaning


Och med detta kortet, för mig sista julkortet för 2014, önskar jag en fortsatt mysig julhelg!



♥ ♥ ♥



3 kommentarer:

  1. BEAUTIFULLY done! I love the owl and inking! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge!

    SvaraRadera
  2. AND thank you for being such a great supporter of the SSS challenge and Virginia's View Challenge, Gunilla! Hope to see you in 2015! xo

    SvaraRadera
  3. Waw... det er så smukt og så flotte farver
    Nej, det er ikke altid man lige har lysten, men den kommer jo altid tilbage igen.... og man gør det jo, fordi det er sjovt og ikke en pligt
    Håber du har haft en dejlig jul med familien

    Ønsker dig et rigtigt godt Nytår og glæder mig til at se mange flere af dine smukke kort i 2015

    Klem, Lissy

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...