torsdag 29 januari 2015

Magnolia


♥ ♥ ♥

Det är INTE ofta som jag använder mig av stämplar från Magnolia MEN nu var det alltså dax.

Klicka gärna på bilderna om du vill se dom större!

Fram åkte bakelsen från Magnolia, vitt embossingpulver och distresser!


Sen fick vattnet, penseln och färgerna liksom leva sitt eget liv på akvarellpappret.
När det hela var torrt gick jag över motivet i kanterna med en tunn tunn pensel och mer färg för att skapa lite kontraster.

Så VIPS var motivet klart.

Det blev ett mini kort.
Kortbasen mäter 10 ggr 10 cm.
  Lyckliga stunder är embossad med svart på vellum.
Tårtpapper var ett måste tyckte jag, gem, mönstrat papper och bling. Allt från mina gömmor!


Har använt mig av detta akvarellpappret som är en ABSOLUT favorit.
Helt slätt och inte kritvitt, LOVE IT!!

Har köpt det här.


Dessa är distresserna som jag använt mig av!


Kortet lägger jag till Simon Says Anything Goes.

Utmaning


♥ ♥ ♥


1 kommentar:

  1. Gorgeous card Gunilla! I love the cute Magnolia image you've used and it looks lovely embossed in white.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    hugs
    Mandy xx

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...