fredag 9 januari 2015

Penny Black


♥ ♥ ♥

Just nu är det färgläggning som gäller. 
Så några av mina gamla Penny Black har fått åka fram. Tycker dom är så kul att fixa med.
Detta motivet heter hot but cool.

Stämplat på cardstock classic straw, en favorit här just nu, och färglagt med Derwent pennor.


Dom små utstansade hjärtan som fått sig några lager med nagellack och därefter glossy accent.
Blir lite som enamel dots.

Några detaljer på motivet med glitter, blingstenar och glossy accent.
Dom mönstrade papprena kommer från BasicGrey Lucille.
Vill du se detaljerna lite större så klicka på bilden.


När motivet var klart hade jag ingen aning om hur jag skulle få till kortet.
Så jag googlade runt lite och hittade en så fin skiss som jag tyckte skulle passa bra.



Allt från mig den här gången.

Önskar alla som kikar in en TREVLIG HELG!!

♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Så lækkert et kort ... flot farvelægning og små fine detaljer

    God weekend, klemm

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...