måndag 26 januari 2015

Tulpaner


♥ ♥ ♥

Ännu en gång var det tulpanstämpeln från Penny Black som åkte fram.

MEN denna gången gör den sällskap med HeroArts bakgrundsstämpel friend definition och ytterligare några småstämplar.

Bakgrunden är infärgad med festive berries. Därefter "avstämplad" EN gång innan jag stämplat som bakgrund.
Tulpanen är stämplad två gånger och sedan har jag lagt skuggor med Derwentpennor.
Skuggor har jag även lagt "runt" några av dom andra motiven.

Har faktiskt endast använt TVÅ distresser till detta kortet!


Lite av materialet som jag använt.


Den lilla fjärilen är embossad med guld.
Texten hade jag redan klar. Den är stämplad i rött och monterad med 3d-kuddar.
Blingstenar från Prima och allt är därefter monterat på kortbas kraft.

Dom flesta bilderna går att klicka till större.


Det var det hela från mig den här gången.
Har ni några frågor om kortet är det självklart bara att hojta till!

Hoppas ni får en fin start på veckan!


♥ ♥ ♥





3 kommentarer:

  1. Gunilla, what a lovely card this is!
    I love your collage-stamping!
    Every detail is simply beautiful.
    I love it!

    SvaraRadera
  2. Gunilla, what a lovely card this is!
    I love your collage-stamping!
    Every detail is simply beautiful.
    I love it!

    SvaraRadera
  3. Så himla snyggt kort du gjort! Gillar det verkligen!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...