måndag 6 april 2015

Tag challenge


♥ ♥ ♥

Eftersom jag valde temat påsk i Suzan´s och min tag challenge för april ville jag visa den innan påsken var över.

Suzan kommer att ladda upp sin tag för april så fort hon får möjlighet!


Började  med att skära ut tagen i mönstrat papper från My Mind´s Eye.
Molnen är från samma papper.

Sedan tog jag ett bit akvarellpapper som jag skar ut moln samt stämplade motiv och text på.

Färglade den söta kaninen med mina Derwentpennor.
Blommorna fick två blingstenar som dekoration.


Monterade hela motivet på 3d-kuddar och satte en förstärkning uppe vid ringen.

Har ni lust att kika på dom andra tagsen hittar ni dom HÄR!

Vi har inte riktigt bestämt vad temat ska vara för maj månad så jag uppdaterar med det när det är klart.


Tagen lägger jag till 

Virginia`s View Challenge #14 Layers and Dimensions
Simon Says A is for.....

♥ ♥ ♥

Avslutar med en bild på en vildtulpan från min trädgård.

Det finns fler bilder från min trädgård här.


♥ ♥ ♥













1 kommentar:

  1. Adorable tag! Thanks for joining along with the Simon Says Stamp Monday challenge!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...