tisdag 30 juni 2015

Tag challenge


♥ ♥ ♥

Då var det dags att visa en tag som jag skapat och denna gången då för juni.
I grevens tid kan man kanske säga.

Det var banne mig INTE lätt att hitta på ett tema för denna månaden.
Krävdes en HEL del surfande på Pinterest och MÅNGA olika försök med papper, färger och annat.

MEN MEN skam den som ger sig......


Det blev en tag till slut.

Med stämplar från Beeswax, Tim Holtz och Hero Arts 
fick jag ihop ett tema som jag kallar 
sommar!


HELA tagen är målad/duttad med ett väldigt tunt lager av en glitterfärg som jag köpt på Panduro.
Det blev en riktigt fin effekt.
Tycker det passar bra eftersom sommarkvällar OCH dagar för mig är glittrigt, ljuvligt härliga.


Klickar ni upp bilden så kanske ni kan se lite av det glittriga!


Får väl säga att jag blev ganska nöjd med slutresultatet.


Har ni lust att kika på dom andra tagsen finns dom 




♥ ♥ ♥

Tagen lägger jag till följande utmaningar:



♥ ♥ ♥

Fick en fråga om vilka papper som jag brukar använda och stämpla på.
Det är allt från vanlig slät vit cardstock till olika akvarellapapper.
Valet beror ofta på vad jag ska göra.

Det första är ett helt slätt akvarellpapper, gillar verkligen detta!
Något dyrare dock.
Använder oftast detta om jag ska färglägga med mina Derwentpennor.



Detta har en grövre yta och fungerar väldigt bra när man färglägger med distresser.



Hoppas att det var till lite hjälp annars är det bara att fråga på!

♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. What beautiful tags, love the flower you've used.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge
    luv
    Debby

    SvaraRadera
  2. Gorgeous tags! Love it! Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

    SvaraRadera
  3. OH, Gunilla, your tag is simply beautiful!
    I love it. It's so dreamy.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...