måndag 7 december 2015

Snowy i rosa


♥ ♥ ♥

Jag kör på med Snowy från Penny Black när jag ändå är på gång.
Stämpeln är köpt på Scrapfabriken och ni hittar den här.

Kul, snabb och hyfsat enkel att färglägga.
Så det blev faktiskt några stycken när jag ändå var i farten.



Den här gången fick det bli rosa halsduk och mössa som jag även målade mönster på.
Har använt mig av Derwentpennor.
Till dekoration har jag använt blingstenar och glitter .

Texten från Inkido är stämplad med grått och även här blev det några blingstenar.

Till pappret bakom motivet har jag använt en embossingfolder från Cuttlebug som heter seeing spots.



Kortet läggar jag till:

Penny Black-Anything goes with a stamp

♥ ♥ ♥

6 kommentarer:

  1. A beautiful clean crisp and elegant card Gunilla.

    Many thanks for sharing your creativity with us at Penny Black and More challenge.

    B x

    SvaraRadera
  2. Skit oxå, har försökt att undvika nya julstämplar men dina kort med Snowy blev spiken i kistan, nu är den på väg hem till mig..... SNYGGA kort!! Tack för inspirationen :)
    GOD JUL
    Mill@n
    https://millanspyssel.wordpress.com

    SvaraRadera
  3. Gunilla, this is just SO adorably sweet!
    I love the embossed DOTS and darling image.

    SvaraRadera
  4. A fresh and beautiful card Gunila. The little bit of sparkle on the snowman hat gives a lovely snowy look to it.
    Thank you for entering our challenge at Penny Black and More this month and good luck in our prize draw.

    Shirley

    SvaraRadera
  5. This is gorgeous! Love the pink!
    Thanks so much for sharing at Penny Black and More!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...