söndag 7 februari 2016

Kathys utmaning



♥ ♥ ♥

Jag fortsätter att hänga på utmaningen 

Denna gången har jag färglagt med Prismapennor.

Jag har t.o.m varit så ordningsam :-) att jag antecknat VILKA pennor jag använt.
Bra där Gunilla du borde tänka på detta OFTARE!! 


Det fina motivet är en digis från Skapar Källarn.

Nu ska jag bara försöka få till kort med motiven som jag färglägger.
Får väl se hur det går med den saken.


Jag laddar upp mina bilder/kort till utmaningen på Instagram och dit hittar ni om ni klickar


3 kommentarer:

  1. WOW, Gunilla, this is simply fabulous.

    SvaraRadera
  2. Oh WOW Nilla, awesome coloring with your pencils. I am in awe.

    SvaraRadera
  3. I den j¨här bloggen kryper det verkligen fram både det ena och andra. tur att det inte kommer ut ur datorn. Vilka härliga stämplat och va duktig du är på pennorna med färgläggningen, Det andas vår om hela bloggen med alla kryp :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...