måndag 21 mars 2016

Snart är det påsk


♥ ♥ ♥

Vill försöka få iväg några påskkort så därför blev det två med samma upplägg.

Ännu en gång har jag använt den fina påskliljan från Skapar Källarn.

Nu kan man även hitta dom fina motiven på Etsy.
You can also find some of the lovely images over at Etsy.


Körde ut flera blommor på cardstock Bazzill-orange peel som jag sedan klippte ut.


Löven och blommorna är färglagda med Derwentpennor. 

Blommorna är monterade med 3d-kuddar i olika höjd.

Texten kommer från hÄnglar och är monterad på 3d-kuddar.


Påskliljorna på detta kortet är färglagda med Prismapennor.


På båda korten har jag satt en bit mönstrat papper i kanten.

Den dubbelhäftande tejpen satte jag en bit utanför det mönstrade pappret och strödde sen glitter på den biten tejp som stack ut.


Det vita pappret bakom blommorna är även det Bazzill-orange peel.
En ny favorit för mig!

På cardstocken har jag använt en schablon från
My Favorite Things-Scattered Bars.

Hela motivet är sen monterat med 3d-kuddar på kraft cardstock.



♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Gunilla, what beautiful cards.
    Beautifully colored & fabulous design.

    SvaraRadera
  2. Så smukt og dekorativ med de flotte påskeliljer

    Ønsker dig en rigtig god påske, kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...