söndag 10 april 2016

Återvinning


♥ ♥ ♥

Idag visar jag två kort med samma motiv.

Egentligen var det ett projekt som skulle arkiveras i papperskorgen..

MEN

så fick jag syn på den här lilla sötnosen på skrivbordet och tagsen var räddade.
Motivet hittar ni HÄR!

Passade perfekt att stämpla på BAKSIDAN av mitt misslyckade projekt.


Som vanligt har jag färglagt med pennor.

Klippt ut kläder i mönstrat papper som jag sedan limmat på motivet.
Hjärtat är stämplat på rött papper. Utklippt, limmat på, clear wink of stella och till sist ett lager med 3d-lack.


Same same BUT different.......


Även till denna har jag använt mönstrat papper till kläderna MEN valt att montera nedre delen med 3d-kuddar.

Texten kram, som finns här, är stämplad med svart och sen har jag fyllt i med clear wink of stella.

Tagsen med sötnosarna är monterade med 3d-kuddar. 

Lite bling, charm, band och mönstrade papper så var återvinningen ett faktum.
Måste tänka på miljön, eller hur? ;-)


Båda stämpelmotiven kommer från SkaparKällarn!

♥ ♥ ♥



2 kommentarer:

  1. Underbara , ������ älskart!
    Nilla

    SvaraRadera
  2. Oh, Gunilla, this is such an adorable little fella -- so precious, and I love your paper-piecing! Sweetness! Hugs!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...