måndag 18 april 2016

Tulpaner


♥ ♥ ♥

Våren är i full gång även om inte tulpanerna börjat blomma här ännu.

Så medans jag väntar på tulpanerna i trädgården fick det bli tulpaner på ett kort så länge.

Dessa fina blommor kommer från Skapar Källarn.


Motivet är utkört på slätt vitt papper och sen har jag färglagt med Prismapennor.

Runt motivet har jag distressat med tumbled glass.


Texten HELLO är från Hero Arts och stämplad med svart.

Bakom den har jag satt en bit glitterpapper som jag gjort med dubbelhäftande tejp och två olika sorters glitter.

En rosett och några blingstenar fick också vara med.

Hela motivet är monterat med 3d-kuddar på cardstock Bazzill white orange peel.


Hoppas att ni får en fin vecka med massor av vårkänslor!!!

♥ ♥ ♥



1 kommentar:

  1. Gunilla, this is beautiful & sweet.
    I love the coloring and design.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...