onsdag 25 maj 2016

Testar...


♥ ♥ ♥

Ännu en idé som snurrade runt i huvudet och måste testas!

Ville prova att distressa en sträng med orange/gula toner och sen stämpla blommor med svart!
Använde Post-it lappar för att maska av området som skulle färgas in.

Detta blev resultatet!
Blev faktiskt ganska nöjd och äldste sonen sa
"vilket coolt kort"!
Inte ofta han uttrycker sig så om mina kort så lite glad blev jag allt!

Till bladen färgade jag in en bit akvarell papper med grönt.
Stämplade sen bladen med svart och klippte ut dom!


Några av bladen OCH texten är monterade på 3d-kuddar.


Bakom motivet är det kraft cardstock och en bit mönstrat papper.
Kortbasen är cardstock straw.

Stämplarna är ett set från Paper Smooches-Twiggy Florets!

Lite bling såklart och en liten fågel från Memorybox fick också pryda kortet.


Kortet lägger jag till:

Simon Says-Make a Wish

♥ ♥ ♥

Smörblommorna är såååå vackra just nu.
Blommar i MASSOR på ängarna runt där vi bor!

Jag delar mer av mina bilder på Instagram som ni hittar HÄR!


♥ ♥ ♥





2 kommentarer:

  1. This is such a pretty card! I love the design and colors, so cheerful. Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Monday Challenge. Cathie

    SvaraRadera
  2. Gunilla, what a darling card & lovely flower photo.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...