fredag 18 november 2016

Blommor med splashmotiv


♥ ♥ ♥

Satt och funderade på hur jag skulle kunna använda mina splashstämplar från Prima till att stämpla blommor.

Detta var vad jag fick till.
Gjorde faktiskt två kort MEN det andra spar jag till en annan dag.


Började med att stämpla blommor och blad med distresser på akvarellpapper.
Sen färglade jag med några fler nyanser. 



Detta är stämpelsetet som jag använt mig av.


Texten är stämplad med svart och monterad på 3d-kuddar.
Bakom motivet satte jag en bit guldpapper.
Det hela är sedan monterat på vit cardstock med 3d-kuddar.


Så till sist en bild på min ständige följeslagare Cinco



Jag finns även på Instagram och mitt konto hittar ni HÄR!

♥ ♥ ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...