lördag 19 november 2016

Bokmärken


♥ ♥ ♥

Ibland är det så avkopplande att bara färglägga.

Sen får jag inte alltid till kort med motiven.
Så istället valde jag att göra några bokmärken.

Bra present när man t.ex. ska ge bort en bok.

Motiven som jag använt kommer från Skapar Källarn förutom texten som är från hÄnglar.

Dom är utskrivna på akvarellpapper och färglagda med Prismapennor.


På baksidan satte jag matchande mönstrat papper.


Älskar dessa fantasiblommor.


Perfekt för då kan man färglägga fritt från dom nyanser som man gillar.


Dessa fick mig att tänka på japanska lyktor så därför fick det bli orange.


💛💛💛


En liten goding som jag ändrade om lite i ansiktet innan jag körde ut den.


💙💙💙


Så till sist en fyr som får lysa upp i vintermörkret.


💖


Här lyser solen från klarblå himmel idag.
Så nu blir det en tur i trädgården med räfsa och en hel MASSA löv.

Hoppas ni får en fin helg!

♥ ♥ ♥







1 kommentar:

  1. De er så smukke alle sammen.... så fin farvelagt

    Hilsen fra en våd og kold Danmark
    Klem, Lissy

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...