torsdag 3 november 2016

Julkort


♥ ♥ ♥

Den här lilla snögubben kommer ni nog få se en hel del av!
Har blivit en riktig favorit.


Det har blivit några julklappsetiketter och ett litet kort.
Dessa har jag redan visat på min Facebooksida som ni hittar HÄR!


Denna gången valde jag att göra ett shakerkort.
Gillar verkligen att göra denna typ av kort!

Stansat ut en ram som jag sedan fyllt med olika glitter i vita nyanser.


Hatten, näsan och knapparna är infärgade med distresser.
Sen har dom fått sig ett lager med glitterfärg från panduro och sist clear embossing.

Även snögubben är infärgad med distresser.


Har ni lust att kika på mina julkort från andra år så hittar ni dom under etiketter på höger sida.

♥ ♥ ♥

Uppdaterar oftare på Instagram och mitt konto hittar ni HÄR!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...