måndag 19 december 2016

Snowman with robin


♥ ♥ ♥

Här kommer så mitt sista kort som gästbloggare för Scrapfabriken!

♥ ♥ ♥

Till det här kortet började jag med att stryka ett lager gesso över en text.
Man kan använda en vanlig boksida.

Sen stämplade jag den fina snögubben från C.C. Designs, Snowman with Robin och färglade med distresser.

Ett tips när man färglägger med svart är att även ha en mörkt blå nyans. 
Tycker det ger fina skuggor tillsammans med det svarta.


Runt hela motivet och på halsduken har jag använt mig av glitterfärg från Panduro.
Näsan och knapparna har fått sig ett lager med 3d-lack.


Svårt att fånga på foto MEN Det silvriga pappret är sååå fint.


Dom blåa snöflingorna kommer från arket ni ser här nedan.


Texten Vinterhälsningar från Gummiapan är även den stämplad på en text och 
sen monterad med 3d-kuddar.


Tusen tack snälla Helen 💗 för att jag fick skapa med så fina saker.
Det har verkligen varit SUPERKUL!

♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...