torsdag 9 februari 2017

Grattis gånger tre!


♥ ♥ ♥

Det är nog inte mycket av allt pysselmaterial som jag har som jag använt så många gånger som den här stämpeln med tillhörande dies från Hero Arts.

Hade en tanke på hur jag ville att kortet skulle se ut MEN som så många gånger förut slutar det med något helt annat. 
Inte alltid det blir som man tänkt sig men helt ok ändå!😉


Blomman har jag färgat in med Tombow Markers.
Dom här pennorna är verkligen superbra. Har haft dom i evigheter och inte en enda har torkat ut. Så ska man satsa på denna typ av pennor rekommenderar jag dessa.

Det stora hjärtat och det lilla OCH det stora GRATTIS är infärgade med distresser.

Grattis som har en gul bakgrund är stämplat med svart på en bakgrund som även den är infärgad med distress ink.


Hjärtat och det stora grattis är utstansade ett par gånger och sedan har jag limmat ihop dessa för att få lite höjd.

Den lilla tagen har jag knutit med ett fint skimrande DMC-garn runt GRATTIS.

Runt den vita kortstommen har jag bigat en "kant".

Alla produkter förutom då blomman är från Gummiapan.

Ni har väl inte missat att jag har en giveaway/utlottning.
Ni hittar den HÄR!😊


Kortet lägger jag till:

Simon Says-Young At Heart

♥ ♥ ♥


3 kommentarer:

  1. beautiful card...that flower image is gorgeous...thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge...hugs kath xxx

    SvaraRadera
  2. What a beautiful card this is, Gunilla.
    I love how you colored the pretty flower & sentiment.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...