måndag 20 mars 2017

Liten björn ♥


♥ ♥ ♥

Till det här kortet har jag använt en söt liten björn och text som båda är nya stämplar från Gummiapan.


Den lilla björnen har fått en par byxor i mönstrat papper från Gummiapan.
Det enfärgade beige pappret och det vita är också därifrån.

Motivet är färglagt med Prismapennor.

Både dom små hjärtana och det stora är schabloner som jag färgat in med distresser i olika rosa nyanser.

Bakgrunden till hjärtana är en dies/old paper från Gummiapan.


Sen har jag använt 3d-kuddar för att montera vissa av sakerna.


♥ ♥ ♥

Kortet lägger jag till

Simon Says-Layer It Up


Eftersom vi hade ett så makalöst trist väder igår blev det lite pyssel på kvällskvisten! 
Det blev en lite tag i all enkelhet.


♥ ♥ ♥ 


Jag finns även på Facebook och Instagram.
Så har ni lust får ni gärna kika in!

//

You can also find me on

Instagram and

Have a lovely day!

♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Hi Nilla,
    Love your blog, and thank you for your lovely message on my blog. Sepia ink is very similar to Walnut ink. It can be bought in the UK on Amazon etc. It gives an aged look to any craft creation, hope this helps, Sarita x

    SvaraRadera
  2. OH, Gunilla, what darling creations!
    They made me smile.

    SvaraRadera
  3. your card is adorable...loving all your cute layers...thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge...enjoy your weekend...hugs kath xxx

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...