onsdag 15 mars 2017

Nya stämplar


♥ ♥ ♥

Idag släpper Gummiapan nya stämplar! 

Såååå mycket fint som jag tycker ni ska hoppa in och kika på!

♥ ♥ ♥

På det första kortet har jag använt mig av en fin stämpel med en blomma och en cirkel.

I cirkeln har jag stämplat en textstämpel som även den är ny.


Motivet är färglagt med Prismapennor och några detaljer med Clear Wink of Stella.


Sen fick det även bli några blingstenar.

Ett underbart motiv som man kan använda till så många tillfällen.


På det andra kortet är fågeln, molnet, bakgrunden och texten nya stämplar.

Bladen/kvisten har funnits med ett tag.


Fågeln och bladen är stämplade på mönstrat papper från Gummiapan och sen monterade med 3d-kuddar.


I molnet har jag stämplat texten "A little Hello!".
Stämplade hjärtat en extra gång. Färglade det med Prismapennor, Wink of Stella och därefter klippte jag ut det och limmade tillbaka det i molnet.

Hela molnet är monterat på 3d-kuddar.


Några röda stenar som dekoration.


En riktig liten sötis den här fågeln tycker jag.

Detta kortet lägger jag till:

Simon Says-Bit O'Green


♥ ♥ ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...