tisdag 28 mars 2017

Två små fåglar


♥ ♥ ♥

Visste precis vad jag ville göra med dom här söta fåglarna från SkaparKällarn.

Att det sen tog lite tid innan jag fick det som jag ville på ett kort är en helt annan historia.
Lite som det brukar när jag skapar.
En sak i huvudet en helt annan sak när det ska ner på papper.


Fåglarna är färglagda med Prismapennor, utklippta och sen monterade
 på 3d-kuddar.

Bakom fåglarna har jag använt en cirkelformad schablon och olika blåa distresser.

Till den svart/vita kanten har jag även här använt mig av en schablon och distress black soot.

Den glittriga kanten är tejp som jag strösslat glitter över.


Löven är en die från MemoryBox.

Texten kommer från PaperMaze.

Blingstenarna kommer från Lapini.


Inuti kortet fäster jag denna text/lapp när jag skrivit klart med t.ex. namn.
Gör ALLTID så OM man skulle skriva fel. Lättare än att göra om hela kortet hehe!


Kortet lägger jag till:

Simon Says-Things With Wings

♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Hi Gunilla, What a cute card! I love how you colored the birds! Hugs, Suzan

    SvaraRadera
  2. This is adorable and I love how you've coloured the birds, they look amazing! Thank you so much for sharing and for playing along with us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...