fredag 7 april 2017

Glad Påsk


♥ ♥ ♥

Snart påsk och då kanske dags att fixa ihop några påskkort.

Som vanligt är jag INTE ute i god tid.

MEN det brukar lösa sig ändå på ett eller annat vis!

 Så här kommer då mitt första påskkort för i år.

Har några till på lager som jag hoppas hinna fota och blogga innan påsken är över.


Har använt mina distresser till att färga in det utstansade.
Blommor, blad och text och fått sig ett lager med Spectrum noir glitter pen clear.

Dom gula prickarna är en schablon och även här har jag använt distresser.

Den lilla kycklingen har jag haft i mina gömmor i EVIGHETER.

Paljetterna har jag fått av Suzan och är mina absoluta favoriter.


Detta mesta av materialet kommer från Gummiapan.


Hoppas att ni får en riktigt härligt fredag!

♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...