söndag 7 januari 2018

2018 års första inlägg


♥ ♥ ♥ 

En underbar dag utomhus med strålande solsken gör att även ljuset inomhus 
blir bra.

Så då passade jag på att fota ett kort som jag pysslade ihop härom dagen.


Den lilla nallen är stämplad med Distress Oxide iced spruce.
Sen har jag färglagt med samma färg samt worn lipstick och twisted citron.

När det var klart fortsatte jag färglägga och skugga med Prismapennor.

Bakom nallen har jag använt en dies som jag fick när jag var och shoppade på Gummiapan. 

Bakom dom små hålen har jag satt dubbelhäftande tejp och sen strösslat med silverglitter. 


Nallen är utklippt och sen monterad på 3d-kuddar.


Det mesta av materialet som jag använt mig av kommer från Gummiapan.

Kortet lägger jag till:

Simon Says Monday-Something New
Simon Says Wednesday-Something New

♥ ♥ ♥

Med detta inlägg vill jag även passa på att önska Er alla en riktigt god fortsättning på det nya året!

♥ ♥ ♥





2 kommentarer:

  1. Gorgeous card, beautiful artwork and your colouring is stunning! Thanks so much for sharing and for playing along with us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... x

    SvaraRadera
  2. Gorgeous card Gunilla! It's so sweet and I love the pretty sparkle.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Mandy xx

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...