måndag 5 februari 2018

Hjärtliga hälsningar


♥ ♥ ♥

Tycker det är kul att skapa kort till Alla -dag!

Härligt med allt det rosa, röda och så kanske lite bling på det.

♥ ♥ ♥

MEN när jag kikade genom mina stämplar har jag NOLL textstämplar med
 texten Alla hjärtans dag och Valentine. 

Så jag fick helt enkelt hålla tillgodo med det jag har, 
nämligen hjärtliga hälsningar. 
Den vet jag inte ens märket på. Har funnits i min samling väldigt länge.


Kortet är som ni ser ett shakerkort fyllt med rosa sequins och små microbeads i knallrosa. 

Båda hjärtana är en dies från Spellbinder.

Bakom hjärtat har jag satt en bit papper som jag färgat in med 
distress oxide worn lipstick och distress ink picked raspberry.



Den lilla hunden är ett stämpelkit med dies från Mama Elephant.
Tycker det är sååå kul med dom här stämpelkiten med matchande dies 
MEN oj så dyra.

Så dessa hade jag turen att få tag i när Gummiapan hade rea!


Får väl se om det blir några fler kort i hjärtats tecken!

Kortet lägger jag till:

Simon Says-Anything Goes
Simon Says-Love Is In The Air

♥ ♥ ♥

Här skiner solen från klarblå himmel!
Härligt krispigt och kallt. 
Hoppas ni får en fin start på en ny härlig vecka



♥ ♥ ♥



3 kommentarer:

  1. Such a charming design, Gunilla! Thanks for playing with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    SvaraRadera
  2. Det er så smukt et kort i yndige farve...den lille hud er så cute
    Dejlig stemnings foto

    god aften til dig

    SvaraRadera
  3. Love this shaker card, simple and perfect! Thanks for joining us this week on Simon Says Stamp Monday Challenge Blog! Barbara

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...